Heeft je organisatie een PREZO-abonnement en heb jij al een PREZO-account?
Top! Dan kan je op twee manieren inloggen op het PREZO-platform:
- Via je elektronische identiteitskaart (eID) en pin-code. Hiervoor heb je een kaartlezer nodig en de nodige software.
- Via je gebruikersnaam en wachtwoord.
Je hebt al een account, maar logde nog nooit in met gebruikersnaam en wachtwoord?
Meld dan nog één keer aan met je e-ID kaart en maak zelf een gebruikersnaam en wachtwoord aan.
Je kan niet inloggen op het PREZO-platform?
Kijk dan eerst na of de oorzaak bij één van de volgende zaken ligt:
- Onderzoek of je identiteitskaartlezer niet defect is
- Controleer de ingevoerde pincode
- Heb je een actief PREZO-account?
Nog geen soelaas? Neem dan contact op met onze helpdesk via support@prezo.be of telefonisch via +32 13 22 90 34.
Je organisatie heeft al een PREZO-abonnement maar jij nog geen account?
Je organisatie heeft nog geen PREZO-abonnement?
Contacteer ons voor een vrijblijvende offerte via 013/22.86.33 of sales@prezo.be..