Heeft je organisatie een PREZO-abonnement en heb jij al een PREZO-account?


Top! Dan kan je op twee manieren inloggen op het PREZO-platform: 



Je hebt al een account, maar logde nog nooit in met gebruikersnaam en wachtwoord?


Meld dan nog één keer aan met je e-ID kaart en maak zelf een gebruikersnaam en wachtwoord aan.


Je kan niet inloggen op het PREZO-platform?


Kijk dan eerst na of de oorzaak bij één van de volgende zaken ligt:

  • Onderzoek of je identiteitskaartlezer niet defect is
  • Controleer de ingevoerde pincode
  • Heb je een actief PREZO-account?


Nog geen soelaas? Neem dan contact op met onze helpdesk via support@prezo.be of telefonisch via +32 13 22 90 34.



Je organisatie heeft al een PREZO-abonnement maar jij nog geen account?


Vraag een account aan.



Je organisatie heeft nog geen PREZO-abonnement? 


Contacteer ons voor een vrijblijvende offerte via 013/22.86.33 of sales@prezo.be..