Het PREZO Community abonnement wordt afgesloten tussen het woonzorgcentrum dat het PREZO-platform wil gebruiken en Pyxima. 


Meer details over wat in je abonnement inbegrepen is.


Benieuwd hoe we jouw privacy beschermen? Check hier.


Onze abonnementsvoorwaarden samengevat:

  • Het abonnement wordt afgesloten tussen het woonzorgcentrum (licentienemer) en Pyxima NV (licentiegever). 
  • De duur van het abonnement is standaard 1 jaar. Met een abonnement van 2 jaar geniet je van een verlaagd tarief. 
  • Na de eerste abonnementsperiode wordt het abonnement automatisch verlengd voor dezelfde duur als de overeengekomen periode. Opzeg is mogelijk ten minste 3 maanden voor het einde van de lopende periode.
  • Het abonnement is toegankelijk voor alle woonzorgcentra (dus niet enkel voor Zorgnet-Icuro leden, die wel een korting ontvangen). 
  • Binnen de abonnementsperiode kan je gebruik maken van alle PREZO-informatie op het platform, van de hostingdiensten (zoals gegevensopslag en backups) en van de onderhoudsdiensten (zoals software-updates).
  • Support is altijd inbegrepen, zonder extra kost. Ook als je naar onze helpdesk belt.
  • De abonnementsprijs wordt gefactureerd bij het begin van de abonnementsperiode en dekt de volledige periode (1 jaar of 2 jaar).
  • Tijdens de abonnementsperiode kan je overstappen naar een nieuwe abonnementsformule (je hoeft dus niet te wachten op de volgende vernieuwingsdatum). Dit kan eenvoudig via e-mail: sales@prezo.be.
  • Het woonzorgcentrum (licentienemer) blijft eigenaar van de gegevens die in het PREZO-platform zijn geregistreerd. Pyxima (licentiegever) treedt op als verwerker in opdracht van de licentienemer.


Alle details over onze algemene voorwaarden vind je in het document in bijlage. Vragen? Onze support helpt je graag verder.